Legenda o mami i bebi

Prema legendi, beba je prije rođenja upitala Boga:

– Kažu da me sutra šalješ na Zemlju. Ali kako ću se ja snaći tamo ovako bespomoćna?

– Odabrao sam jednog anđela za tebe. On će te čekati i brinut će se za tebe. Svakog će se dana smijati s tobom, dobivat ćeš njegovu ljubav svakog dana i bit ćeš sretno biće na zemlji. – odgovori Bog.

– Kako ću se s ljudima sporazumijevati kad ne znam njihov jezik?

– Tvoj će te anđeo naučiti jezik, pa ćeš se moći sporazumijevati.

Beba je podigla glavi i upitala:

– Svi kažu da na Zemlji ima loših ljudi, tko će me štititi?

– Tvoj će te anđeo čuvati, pa makar i po cijenu svog života – odgovori Bog.

– Hoćeš li mi makar reći ime mog anđela? – upita beba

– Nije važno kako se zove. Ti ćeš ga zvati MAMA. – odgovori Bog.

Drage mame, Bog vam je dao posebnu ulogu u životu vašeg djeteta. Vi ga zamjenjujete u čuvanju tog malog bića. Najviše je to pokazao kad je svoga sina Isusa povjerio Djevici Mariji koja ga je brižno čuvala i odgajala. Neka vam njezina požrtvovnost bude primjer dobrog majčinstva.

PS. Nemojte niti očeve isključivati. Pomozite im da i oni budu anđeli čuvari svojoj djeci. 😉

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.